همشهری‌آنلاین: هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر 17 مرداد برگزار شد و استقلال در برابر داماش به پیروزی رسید. نگاهی به نتایج دیدارها:

ss

استقلال- داماش

به گزارش وب سایت ورزش سه، تیم‌های فوتبال استقلال و داماش گیلان از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 22:30 در ورزشگاه آزادی تهران در مقابل بیش از 65 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه اول با نیتجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

دو تیم در دقایق ابتدایی نیمه اول بازی پایاپایی را برابر هم به نمایش گذاشتند و بارها فرصت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که هیچ‌کدام از آنها راه به جایی نبرد.
در ادامه نیمه اول این دیدار فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال در دقیقه 32 از اشتباه خط دفاعی داماشی‌ها و توپی باد آورده بهترین استفاده را کرد و با ضربه‌ای فنی دروازه محمد محمدی، دروازه‌بان فصل گذشته استقلال را باز کرد تا استقلالی‌ها در نیمه اول با برتری راهی رختکن شوند.

روی عکس کلیک کنید

در دقایق پایانی این نیمه داماشی‌ها در یک موقعیت که از روی نقطه کرنر ارسال شد، 2 بار پی در پی تیر افقی دروازه استقلال را لرزه درآوردند.

در نیمه دوم هم گلی از دروازه‌ها نگذشت.

یدالله جهانبازی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.

صنعت نفت آبادان- فجرسپاسی

دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و فجرسپاسی شیراز با نتیجه تساوی به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و فجرسپاسی شیراز از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 22 امشب در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
روح‌الله عرب در دقیقه 34 برای تیم میزبان گلزنی کرد و محمدمهدی نظری نیز در دقیقه 72 تک گل شاگردان علی کلانتری را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود.

به این ترتیب هر دو تیم که دیدارهای هفته اول خود را با تساوی بدون گل به پایان رسانده بودند در دومین گام نیز به تساوی رضایت کردند تا هر دو تیم در پایان هفته دوم 2 امتیازی شوند.
نکته قابل توجه این مسابقه رویارویی غلام پیروانی با تیم سابق خود فجرسپاسی شیراز بود که سال‌های زیادی را در شیراز روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی سپری کرده بود. محسن قهرمانی قضاوت این بازی را برعهده داشت.

تساوی سپاهان برابر صبا

تیم‌های فوتبال صبای قم و سپاهان به تساوی بدون گل دست یافتند. دیدار تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان از هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 22 در ورزشگاه یادگار امام با حضور حدود 4 هزار تماشاگر برگزار شد.
در پایان این دیدار توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و دو تیم به تقسیم امتیازها رضایت دادند.
قضاوت این دیدار برعهده سیدمهدی سیدعلی بود. وی به رحمان احمدی و جانواریو از سپاهان و اکبر صادقی و مهدی بدرلو از صبا کارت زرد نشان داد.
تیم فوتبال سپاهان در هفته اول برابر استقلال با نتیجه یک بر یک متوقف شده بود. صبا در اولین دیدار 3 بر 2 برابر تراکتورسازی به برتری رسیده بود

نفت تهران و مس کرمان

دیدار نفت تهران و مس کرمان هم پیروزی نفتی‌ها برابر شاگردان مرفاوی به پایان رسید.  دیدار تیم‌های نفت تهران و مس کرمان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 22 در ورزشگاه دستگردی با حضور حدود 100 تماشاگر برگزار شد.
شاگردان حسین فرکی در دقیقه 10 توسط مصطفی مهدوی به گل رسیدند تا در پایان نیمه اول نفت با پیروزی به رختکن برود. در آغاز نیمه دوم مسی‌ها توسط مصطفی سیفی در دقیقه 48 به گل تساوی رسیدند. نفتی‌ها در ادامه با گل‌های رضا معقولی 53 از روی نقطه پنالتی و مجتبی زارع 64 پیش افتادند و شاگردان مرفاوی توسط موراد در دقیقه 81 به گل دوم دست رسیدند و در پایان نفتی‌ها با نتیجه 3 بر 2 برابر مس به پیروزی رسیدند.
قضاوت این دیدار برعهده حسین زرگر بود. وی به فرزاد حسین‌خانی و سپهر حیدری و شجاع خلیل‌آزاد از مس و مصطفی مهدوی و رضا معقولی از نفت کارت زرد نشان داد.

کد خبر 142597

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز